نحوه پرداخت حقوق حق التدریسی‌ها و خرید خدمات برای سال تحصیلی آینده

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: معلمان حق التدریس آزاد و خرید خدمات آموزشی برای سال تحصیلی آینده با وجود آموزش‌های ترکیبی حقوق کامل خود را دریافت می‌کنند.
علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روش‌های تامین نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: امسال هم پکیج حق التدریس آزاد، سرباز معلم، نیرو‌های بازنشسته، خرید خدمات آموزشی و حق التدریس شاغل را مانند سال گذشته را برای تامین نیروی انسانی به کار می‌گیریم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا شیوه آموزش ترکیبی داریم، اما باز هم نیاز به نیروی انسانی وجود دارد و با توجه به پکیج‌های در نظر گرفته شده مشکل تامین نیرو را برطرف می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره نحوه پرداخت حقوق به معلمان حق التدریس آزاد و خرید خدمات برای سال تحصیلی جدید با توجه به برگزاری کلاس‌های ترکیبی مجازی و حضوری اظهار کرد: تنها منبع درآمد این ۲ گروه حقوق ماهیانه است بنابراین صرفا برای این گروه‌ها حقوق شان کم یا قطع نخواهد شد حتی اگر شیوه آموزش به صورت ترکیبی پیش برود.

الهیار ترکمن درباره وضعیت پرداخت حقوق معلمان غیردولتی تصریح کرد: این گروه از معلمان تابع مقررات سازمان مدارس و مراکز غیردولتی حقوق ماهیانه خود را دریافت خواهند کرد.

اخبار آموزش و پرورش اخبار