نحوه پرداخت حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی آینده کامل پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی الهیار ترکمن در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر با اشاره به شرایط کرونایی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید به‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید حقوق حق‌التدریسی آزاد و نیروهای خرید خدمت برای هریک از روش‌های آموزش از سه روش حضوری، مجازی و ترکیبی به‌صورت کامل پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش گفت: ازنظر نرخ به‌کارگیری نیروی انسانی در شرایط کرونایی و عادی، تفاوتی ایجاد نشده است بلکه شیوه ارائه آموزش براساس شرایط ویروس کرونا تغییر کرده است؛ بنابراین معلمان رسمی، پیمانی به کار اشتغال دارند و نیروهای خدمات آموزشی، حق‌التدریسی‌ها، سرباز معلم برای سال تحصیلی هم ایفای نقش می‌کنند.

وی در خصوص پرداخت حقوق معلمان در مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق معلمان در این مدارس تابع قوانین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خواهد بود.

الهیار گفت: در تابستان پیگیر فراهم ساختن زیرساخت‌ها و توسعه شبکه شاد هستیم لذا با تلاش‌های صورت گرفته همه سخت‌افزارهای لازم را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: تست‌هایی را روی شبکه شاد انجام دادیم تا عیوب احتمالی را برطرف کنیم و با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان نگرانی در دریافت آموزش‌های مجازی و همچنین معلمان در ارائه آموزش‌ها مشکلی نداشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار