نرخ مصوب غذای دانشجویی در دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد و گفت: ۳ نرخ برای غذای دانشجویی مصوب و به واحدهای ابلاغ شده است.

مهران صلواتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمهیداتی برای بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی در سال جدید تحصیلی اندیشیده و به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شده است، اظهار کرد: نرخ اجاره خوابگاه‌ها در هر استان توسط شورای سرای دانشجویی انجام و به میزان ۱۵ درصد کمتر از قیمت عرف منطقه‌ای که خوابگاه در آن قرار دارد در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در توضیح بیشتر افزود: خوابگاه‌ها توسط شاخص‌های مختلفی رتبه بندی شده اند و بر اساس قیمت منطقه‌ای، قیمت گذاری می‌شود که باید ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت اجاره بها در منطقه‌ای که خوابگاه در آن قرار دارد باشد تا دانشجویان برای استفاده از خوابگاه دانشگاه ترغیب شوند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به جهت پیشگیری از ابتلای دانشجویان به کووید ۱۹ و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتاق‌های سراهای دانشجویی با ۵۰ درصد ظرفیت در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسول دانشگاه آزاد تصریح کرد: همچنین یک وعده غذای گرم در صورتی که خود دانشجویان متقاضی باشند در سراهای دانشجویی به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

صلواتی درباره نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: نرخ غذای کم هزینه ۶ هزار و ۸۰۰ تومان، غذای متوسط هزینه ۸ هزار و ۲۰۰ تومان و غذای پر هزینه ۹ هزار و ۶۰۰ تومان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعیین و به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: در استان تهران برای واحدهایی که خوابگاه ملکی ندارند رایزنی‌های لازم جهت در اختیار گرفتن خوابگاه‌های استیجاری صورت گرفته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار