نسخه جدید اسنپ چت با قابلیت های چندگانه جدید منتشر شد

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

نسخه جدید اسنپ چت با قابلیت های چندگانه جدید منتشر شد

پیام رسان اسنپ چت، در بروزرسانی جدید خود فیلترهای جالبی را اضافه کرده است.

به گزارش اهواز نیاز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛پیام رسان اسنپ چت در آخرین بروزرسانی خود، قابلیت های چندگانه جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در نسخه جدید قابلیتی با نام Geofilter در قسمت تنظیمات و با قیمت 5.99 دلار اضافه شده است که به کاربر امکان می دهد تا برای موارد خاص ( تولد، جشن و یادبود) از آن استفاده کند.

اسنپ چت همچنین قابلیتی با نام link Paperclip یا لینک پیوند را اضافه کرده است که به کاربر امکان می دهد تا یک آدرس را به اسنپ خود پیوست کند. این ویژگی برای کاربر لینکی آسان و ساده را فراهم می سازد تا دوستانش ( کسانی که پیام های وی را مشاهده می کنند) بتوانند با یک Swipe up یا کشیدن به بالا به وبسایت خاص منتقل شوند.

ویژگی جدید دیگر، فیلتر صوتی است که برای کاربر امکان تغییر صدا را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی، کاربر می تواند مانند یک ربات حرف بزند و یا صدایش را به صدای حیوانات بخصوصی تغییر دهد.
ویژگی جدید دیگر، قابلیت Backdrops است که مانند یک ابزار برش عمل می کند و کاربر برای تغییر پس زمینه های اسنپ های خود می تواند از آن استفاده کند. همچنین با کمک این ابزار کاربر می تواند پیام های تصویری خود را تزیین نماید.

بنابراین قابلیت های اضافه شده در بروزرسانی جدید اسنپ شامل :
●ایجاد یک Geofilter با پرداخت تنها 5.99 دلار برای جشن، رویداد و یا فارغ التحصیلی خود در اسنپ چت ! کافی است در قسمت تنظیمات اسنپ چت خود، روی گزینه on Demand Geofilter کلیک کنید.
●با کلیک روی گزینه Paperclip یک وبسایت خاص را به اسنپ خود ضمیمه کنید. دوستان شما تنها با یک swipe up یا بالا کشیدن صفحه اسنپ خود، می توانند آن را مشاهده کنند.
●قابلیت جالب Backdrops را به اسنپ های خود اضافه کنید. روی آیکون جدید در قسمت tool Scissors یا ابزار برش ها بزنید تا اسنپ های خود را به شکل دلخواه در آورید.
●رمیکس صدای خود و دوستان با قابلیت فیلتر صوتی

اخبار فناوری اخبار