نمایشگاه بهاره اهواز گشایش یافت

دسته ها: اخبار استان اخبار

نمایشگاه بهاره ویژه عرضه کالای نوروز در نمایشگاه دائمی اهواز افتتاح شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان روز دوشنبه در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه دائمی اهواز گفت: نمایشگاه های عرضه کالا در مقاطع مختلف از جمله در ماه رمضان، بازگشایی مدارس و عید نوروز برپا می شود.

ابوالقاسم کوره چینی گفت:به منظور تعدیل قیمت ها در بازار و کمک به خرید شهروندان، این نمایشگاه ها برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در 355 غرفه تشکیل شده است، سال گذشته در نمایشگاه بهاره 250 غرفه وجود داشت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: روز گذشته نمایشگاه بهاره به صورت غیررسمی کار خود را شروع کرد که امروز دوشنبه به طور رسمی این نمایشگاه افتتاح شد.

کوره چینی گفت:این نمایشگاه از 16 تا 22 اسفند ماه از ساعت 16 تا 23 در نمایشگاه دائمی اهواز پذیرای شهروندان است.

وی اضافه کرد:در این نمایشگاه 50 غرفه به تعاونی ها اختصاص داده شده است و اصناف، شرکت های پخش و بنکداران نیز حضور دارند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود:همچنین استان های آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان رضوی، تهران، شیراز، اصفهان، یزد، کرمانشاه، سنندج و چهارمحال وبختیاری در این نمایشگاه کالاهای تولیدی استان خود را عرضه می کنند.

کوره چینی بیان کرد: قیمت کالاها در این نمایشگاه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین واحد قیمتگذاری اتحادیه صنفی تعیین شده است و قیمت ها در این نمایشگاه 10 تا 30 درصد پایین تر از قیمت بازار است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شوند گفت:در این نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات و مواد پروتئینی عرضه می شود.

اخبار استان اخبار