نوبت‌دهی 5 درمانگاه بیمارستان امام اهواز غیرحضوری شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از غیرحضوری شدن کامل نوبت‌دهی در 5 درمانگاه تخصصی این بیمارستان خبر داد و گفت: نوبت دهی حضوری در این درمانگاه ها از 26 تیرماه امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر کامبیز معصومی در این باره توضیح داد: از 26 تیرماه به بعد، جهت گرفتن نوبت از درمانگاه های داخلی، گوش و حلق و بینی، گوارش، جراحی و درمانگاه جراحی پلاستیک به طور حضوری اقدام نکنند. بیماران می توانند از دو روش جایگزین برای نوبت گرفتن استفاده کنند.

وی اظهارکرد: با توجه به مزیت های دریافت نوبت به صورت غیرحضوری برای بیماران، بررسی های لازم در جهت غیرحضوری کردن نوبت دهی برخی درمانگاه ها انجام شد. صرفه جویی در وقت به واسطه حضور در زمان تعیین شده توسط سیستم نوبت دهی یکی از مزیت های این اقدام است. با راه اندازی نوبت دهی تلفنی و اینترنتی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، نیاز نیست بیماران برای دریافت نوبت از ساعات بامداد پشت درهای درمانگاه انتظار بکشند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: درمانگاه های بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از تاریخ 26 تیرماه تنها به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن گویا و سایت اینترنتی https://himam.ajums.ac.ir نوبت دهی می کنند.

معصومی افزود: بیماران برای دریافت نوبت تلفنی می توانند با شماره های گویای 32923985 الی 88 و 32227245 و 32228247 تماس بگیرند. توجه داشته باشید که پس از تماس با شماره های گویا به دقت به پیام های سیستم گوش کرده و کد رهگیری را دریافت کنید.

وی عنوان کرد: روزانه 700 تا یک هزار نفر از درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز استفاده می کنند که تقریبا نیمی از آنها به صورت غیرحضوری نوبت دریافت می کنند.

عبارت های جستجو شده:

اخبار استان اخبار