نیروهای بومی اندیمشک در اولویت اشتغال این شهرستان هستند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نیروهای بومی اندیمشک در اولویت اشتغال این شهرستان هستند

فرماندار اندیمشک گفت: اولویت جذب و به‌کارگیری نیروی اشتغال اندیمشک، جذب نیروی بومی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، پیمان جهانگیری شب گذشته در آیین تجلیل از کارگران نمونه اندیمشک اظهار کرد: اولویت جذب و به‌کارگیری نیروی اشتغال اندیمشک، جذب نیروی بومی است.

وی افزود: امروز و با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات جدی و مهمی برای توسعه اندیمشک در نظر گرفته‌شده و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن و تأمین رضایت شهروندان از خدمات پیش‌بینی و اجراشده خواهیم بود.

جهانگیری گفت: یکی از این اقدامات، استفاده از ظرفیت غنی بنیاد برکت در جهت توسعه عمران شهرستان است و امروز در تمام بخش‌های شهر بنیاد برکت در امر سازندگی و توسعه اندیمشک مشارکت دارد.

وی عنوان کرد: توسعه اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای تأمین رضایت شهروندان است و به‌زودی با آغاز عملیات اجرای سد جریانی و نیروگاه دوم دز، توسعه شهرک‌های صنعتی، رفع مشکلات کارخانه سیمان و تأمین نیازهای سه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، خدمات این حوزه تقویت می‌شود.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: ساختن اندیمشک و رفع محرومیت شهرستان تنها با همدلی و حضور همه اقشار شهری امکان‌پذیر است و اگر شهری آباد می‌خواهیم باید همه در کنار هم و در جهت توسعه اندیمشک با برنامه و جدیت و استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن در تمام زمینه‌ها قدم برداریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار