نیروی بومی در اولویت استخدام فاز۲ پالایشگاه آبادان است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نیروی بومی در اولویت استخدام فاز۲ پالایشگاه آبادان است

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی به نامنویسی هفت هزار و 450 نفر در سامانه اشتغال فاز 2 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت: نیروی بومی اولویت استخدام در فاز2 پالایشگاه آبادان است.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جلیل مختار از تشکیل کمیته بررسی مدارک افراد ثبت نام شده در سامانه خبر داد و اظهار کرد:برخی از افراد با کد ملی نامعتبر ثبت نام کرده اند که نام آنها از سامانه حذف می شود.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، به فراهم شدن شرایط برای جذب بیش از هشت هزار نفر در فاز 2 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت:به منظور نظارت بر استخدام افراد واجد شرایط در فاز 2 ، کمیته ای با حضور نماینده اداره کار منطقه آزاد اروند، اداره تعاون و امور کار اجتماعی آبادان، نماینده فرمانداری، امام جمعه و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، مختار از تشکیل نشست ویژه شورای اشتغال استان خوزستان برای بررسی مشکل بیکاری در شهرستان آبادان با حضور استاندار، معاون وزیر رفاه در حوزه تعاون و معاون وزیر رفاه در حوزه اشتغال و مدیران ارشد صندوق کار آفرینی خبر داد و گفت: این جلسه شنبه هفته آینده در فرمانداری ویژه آبادان برگزار می شود

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار