نیکوکار قلابی حساب 200 نفر را خالی کرد

دسته ها: اخبار حوادث اخبار

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که اقدام به ۲۰۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: مأموران مطلع شدند فردی با سوء استفاده از شهروندان، مبالغ زیادی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی آنها برداشت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم در شهر شیراز دستگیر و تاکنون در تحقیقات به 200 فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: روش کلاهبرداری متهم به این صورت بوده است که با پرسه زدن در کنار دستگاه های خودپرداز بانک ها و با نیت کمک به افراد بی سواد و مسن، پس از جلب رضایت مراجعان و اخذ عابرکارت به همراه رمزعبور در یک فرصت مناسب اقدام به فعال کردن رمز دوم حساب کرده و با یادداشت اطلاعات به دست آمده پس از ترک محل اقدام به خالی کردن کل حساب قربانیان خود می کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه متهم در 5 استان کشور اقدام به کلاهبرداری می کرده است به شهروندان توصیه کرد: فریب ظاهر این گونه افراد سودجو را نخورده و همواره از اطلاعات حساب بانکی خود محافظت و مراقبت کنند.

اخبار حوادث اخبار