همایش ملی علوم ورزشی در اهواز برگزار می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، نشاط اجتماعی، کارآفرینی و قهرمانی 18 و 19 اسفندماه امسال در اهواز خبر داد.

دکتر صدیقه حیدری‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته میان دانشگاه شهید چمران و اداره کل ورزش و جوانان استان برای همکاری‌های مشترک پژوهشی و آموزشی منعقد شد، از حدود سه ماه قبل مذاکراتی بین شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان با شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ورزشی انجام شد.

وی افزود: به‌منظور تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی در زمینه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی میان استادان، پژوهشگران و دانشجویان و باهدف توانمندسازی و تبادل یافته‌های علمی بین بدنه علمی با بدنه اجرایی ورزش مقرر شد که همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، نشاط اجتماعی، کارآفرینی و قهرمانی در روزهای 18 و 19 اسفندماه سال جاری در اهواز برگزار شود.

دبیر علمی همایش ملی علوم ورزشی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات 20 بهمن‌ماه است و نتایج داوری مقالات اول اسفندماه اعلام خواهد شد؛ داوری مقالات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های همایش توسط اعضای هیأت‌علمی دانشکده تربیت‌بدنی انجام می‌شود و دبیرخانه اجرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان مستقر است.

حیدری‌نژاد گفت: این کنفرانس تحت حمایت و مورد تائید سیویلیکا برگزار می‌شود و مقالات پذیرفته‌شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهند شد؛ دانشجویان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی می‌توانند مقالات خود در محورهای مدیریت ورزشی در پنج حیطه، فیزیولوژی ورزشی در شش حیطه و محور یادگیری و رفتار حرکتی در چهار حیطه را به دبیرخانه یا وب‌سایت همایش به آدرس همایش www.cdlc2017.ir ارسال کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار