همه آنچه پذیرفته‌شدگان کارشناسی دانشگاه آزاد باید بدانند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

همه آنچه پذیرفته‌شدگان کارشناسی دانشگاه آزاد باید بدانند+ جدول زمانی

ثبت نام واحد‌های دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دوشنبه ۲۶ شهریور اعلام شد و ثبت‌نام و انتخاب واحد پذبرفته شدگان از امروز چهارم مهرماه آغاز می‌شود.

هر دانشگاه براساس برنامه زمان بندی خود پذیرفته‌شدگان را طبق ضوابط نام نویسی می‌کند و افراد باید از امروز تا شنبه هفتم مهر با مدارک لازم برای ثبت نام اقدام کنند، آدرس واحد‌های دانشگاهی در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه قابل مشاهده است.

مراجعه نکردن پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر و اعلامی از سوی دانشگاه به منزله انصراف از ثبت‌نام است و هیچ‌گونه اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌‌ارشد ناپیوسته
اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق است).

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل و ارائه سایر فرم‌های ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت هستند یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نیستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار