همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز

دسته ها: اخبار

سید خلف موسوی در شورای سلامت و امنیت غذایی که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: با وجود گام هایی که در زمینه مسائل بهداشتی در کلانشهر اهواز برداشته شده است متاسفانه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد : شهرداری اهواز با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی گام های خوبی در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار در زمینه رفع آثار سوء مسائل زیست محیطی و بهداشتی برداشته است تا زمینه یک شهر پاک و سالم برای شهروندان فراهم شود.

شهردار اهواز بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط تأکید کرد و گفت : سرمایه گذاری در زمینه آب ، فاضلاب ، آلودگی هوا ، توسعه فضای سبز که منجر به هوای پاک می شود مستلزم سرمایه گذاری های مدیران شهری است و البته در زمینه این سرمایه گذاری ها که به شهرداری بر می‌گردد گام های خوبی برداشته شده است.

سید خلف موسوی در این خصوص اضافه کرد : در این زمینه می توان به اقداماتی که در زمینه کمربند سبز اشاره کرد که هزار هکتار کمربند سبز در غرب اهواز در برنامه شهرداری اهواز است اگر چه دستگاه‌های اجرایی دیگر به وظیفه خود در این زمینه عمل نکرده اند اما شهرداری با همکاری استانداری خوزستان اقداماتی در دست انجام دارد.

موسوی خاطر نشان کرد : دستگاههایی مانند توسعه نیشکر ، جهاد کشاورزی ، نفت ، صنایع فولاد که در زمینه ایجاد کمربند سبز وظایف بعهده دارند و کمربند سبز از طرف استانداری خوزستان بین آن ها تقسیم شده به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی با بیان اینکه فضای سبز می‌تواند در بهداشت شهر و هوای پاک تأثیر گذار باشد تصریح کرد : شرکت فولاد خوزستان که آلودگی آن کمتر از نفت نیست متأسفانه در زمینه ایجاد فضای سبز در اهواز خود را کم مسئولیت جلوه می دهند و به وظیفه خطیر خود عمل نمی کند.

 شهردار اهواز در پایان خواستار همکاری دستگاه‌هایی مانند نفت ، فولاد و توسعه نیشکر در ایجاد کمربند سبز اهواز شد.

همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایجاد کمربند سبز اهواز

اخبار