هنوز سهمیه‌ای برای کنکوری‌های سیل‌زده در نظر گرفته نشده است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

هنوز سهمیه‌ای برای کنکوری‌های سیل‌زده در نظر گرفته نشده است

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با اختصاص سهمیه کنکور به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، گفت: پیگیر این موضوع هستیم اما تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر پیش‌بینی این سهمیه گرفته نشده است.

امیرعلی نعمت‌الهی قائم‌مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در ارتباط با وضعیت کنکوری‌های مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: طبق آخرین هماهنگی‌های صورت گرفته، کنکور در سراسر کشور در موعد مقرر برگزار می‌شود که در تاریخ آن هیچ تغییری نخواهیم داشت.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش، نماینده ویژه وزیر و سایر همکاران بنده پیگیر هستند تا بتوانند تسهیلاتی را به دانش‌آموزان ارائه کنند؛ ما در کنار تلاش‌هایمان سعی در برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و کلاس‌های فوق‌العاده داریم تا دانش‌آموزان بتوانند عقب‌افتادگی‌های تحصیلی را جبران کنند.

نعمت‌الهی ادامه داد: تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر ارائه سهمیه کنکور به دانش‌آموزان سیل‌زده گرفته نشده است و ما در وزارت آموزش و پرورش مُصر و پیگیر هستیم تا این اقدام انجام شود اما اختصاص سهمیه منوط به موافقت شورای سنجش و وزارت علوم است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار