هیات علمی پیام نور حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را ندارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

هیات علمی پیام نور حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را ندارند

معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور نمی‌توانند همزمان در دو دانشگاه مشغول به کار باشند، حتی حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را نیز ندارند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، فیصل حسنی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور نسبت به گذشته جایگاه و ثبات مدیریتی و درآمدی خودش را پیدا کرده است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات دانشگاه پیام نور، وضعیت استخدامی و پیمانی مشروط بوده که سعی شد عنوان پیمانی مشروط از احکام اداری حذف شده و به پیمانی تبدیل شود.
معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور نمی‌توانند همزمان در دو دانشگاه مشغول به کار باشند و حتی حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را ندارند و این موضوع فقط با هماهنگی دانشگاه پیام نور امکان پذیر است.
وی با تاکید بر ساماندهی نیروهای دانشگاه پیام نور، گفت: در حال حاضر دانشگاه‌های پیام نور کشور شش هزار کارمند قراردادی و هزار و ۶۰۰ کارمند شرکتی دارد که پیش‌بینی می‌شود، همه کارمندان شرکتی وارد سیستم قراردادی شده و بحث سیستم شرکتی بسته شود.
وی تصریح کرد: در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل اداری و علمی و بازنگری در چارت سازمانی برای تبدیل وضعیت و ارتقای آنها تلاش هایی صورت گرفته است.
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: تلاش بر این است تا دانشگاه‌های مراکز استان از نظر آموزشی و اداری به بهترین شکل ممکن، اداره و یک چارت کامل را تشکیل دهند و همه برنامه‌های آموزشی و مدیریتی در مراکز استان بیشتر تقویت شوند.
وی گفت: سیاست دانشگاه پیام نور، کیفی سازی آموزش، کاهش هزینه‌های جاری، ساماندهی وضعیت استخدامی نیروی انسانی دانشگاه و جلوگیری از ریزش دانشجو است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار