واتس‌اپ تماس‌های تصویری گروهی را آزمایش می‌کند

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

واتس‌اپ تماس‌های تصویری گروهی را آزمایش می‌کند

گزارش‎ها نشان می دهد که واتس اپ در حال انجام آزمایش هایی برای ایجاد قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری به صورت گروهی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش‌ سایت “androidheadlines”، پیام رسان واتس اپ در حال آزمایش قابلیت برقراری تماس ویدئویی گروهی است. این قابلیت در نرم افزار دیگر این شرکت یعنی فیسبوک نیز وجود دارد که واتس اپ نیز می خواهد این ویژگی را به خود اضافه کند.

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که سازنده واتس اپ با اضافه کردن قابلیت تماس ویدئویی گروهی قصد دارد تا از دیگر رقیبان خود عقب نماند. در نسخه آزمایشی 2.17.70 واتس اپ نشانه هایی از وجود این قابلیت لو رفته بود که اکنون با تصاویر رسمی از این قابلیت که در سایت واتس اپ منتشر شده است، می توانیم از وجود این قابلیت مطمئن شویم.

در تصاویر منتشر شده آیکون های تماس صوتی و تصویری در گروه های چت نیز قابل مشاهده هستند. پیش از این تماس های صوتی و تصویری فقط به صورت فردی و یک به یک انجام می شد. هفته گذشته نیز واتس اپ قابلیتی به نام “Called Live Location” به پیام رسان خود اضافه کرده بود که طی آن کاربران می توانستند موقعیت مکانی خود را به صورت زنده با دیگران به اشتراک بگذارند.

واتس اپ هنوز از زمان قطعی اضافه شدن قابلیت تماس تصویری گروهی به این پیام رسان را اعلام نکرده است و همچنان باید منتظر اخبار دیگر از سوی واتس اپ باشیم.

اخبار فناوری اخبار