وام دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای افزایش یافت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: اعتبار تسهیلات دانشجویی نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ۱۲۴ درصد افزایش از مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال به ۲۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، رضا مهدی گفت: در راستای کمک به امور تحصیلی دانشجویان مستعد واجد شرایط مطابق آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان، اعتبار تسهیلات دانشجویی نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹  نسبت به نیم سال دوم ۱۳۹۹ -۱۳۹۸ با ۱۲۴ درصد افزایش از مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال به ۲۸۰ میلیارد ریال رسیده  است.

 وی ادامه داد: در دوره جدید، علاوه‌بر افزایش بیش از دو برابری تسهیلات، شرایط وام‌های دانشجویی (تعداد و نوع وام، ضامنین و مدارک) نیز از سوی صندوق رفاه بسیار تسهیل شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: با توجه به موارد فوق و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در جهت رفاه هر چه بیشتر دانشجویان، انتظار می‌رود معاونان و کارگزاران دانشجویی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای سراسر کشور نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق و جذب حداکثری وام‌های مذکور مطابق جدول زمانبندی زیر  اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار