واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۲۰ شهریور آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، واکسیناسیون استادان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تمامی دانشگاه‌های کشور از مرداد آغاز شد و هم اکنون دز اول آن به پایان رسیده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت همه دانشجویان از ۱۸ شهریور بایستی نسبت به ثبت نام واکسن در سامانه مربوطه اقدام می‌کردند تا بر اساس دریافت نوبت بتوانند دز اول واکسن را دریافت کنند و بعد از آن برای تزریق دز دوم آماده شوند.

از امروز شنبه ۲۰ شهریور واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز می‌شود و طبق اعلام دانشگاه آن‌ها می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز درمانی دانشگاه آزاد در سراسر کشور مراجعه کنند.

گفتنی است، وزارت بهداشت اعلام کرده که دانشجویان دکتری و پس از آن دانشجویان کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در اولویت تزریق واکسن قرار دارند و برای انجام این امر ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی فعال و تجهیز شده و از امروز آمادگی لازم برای تزریق واکسن به دانشجویان وجود دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به ماموریت اجتماعی خود و حسب دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در فرآیند کنترل کرونا حضور فعال داشته و در کنار ستاد کشوری کرونا در حیطه درمان، قرنطینه و پاسخگویی به سوالات بیماران و .. و همچنین واکسیناسیون عموم مردم نقش آفرینی کرده است.

برای مثال مرکز واکسیناسیون واحد تهران مرکز در سوهانک از ابتدای شروع به کار خود عموم مردم را واکسینه کرده است؛ همچنین در سایر واحد‌ها مثل واحد خوزستان، خراسان، یزد، زنجان و … از مدت‌ها قبل فعال هستند و علاوه بر اساتید و کارکنان، عموم مردم را واکسینه می‌کنند.

امکان واکسینه شدن دانشجویان در شهر محل سکونت
نیازی نیست تا دانشجویان برای واکسینه شدن به واحد دانشگاهی خود مراجعه کنند، توزیع مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی به گونه‌ای است که دانشجویان کمترین جابجایی را داشته باشند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون این دانشگاه به آدرس azadhr.healthehr.ir اقدام به ثبت نام برای تزریق واکسن کنند.

با کمک وزارت بهداشت، دانشجویان می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت اقدام به ثبت و رزرو نوبت کنند و به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت در سطح شهر خودشان مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار