واکنش فرزاد حسنی به انتشار عکسی پرحاشیه از آزاده نامداری

دسته ها: اخبار

آزاده نامداری چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «علی‌رغم این گلهای قشنگ می‌خوام حرفهای تلخی بزنم. حرفهایی که می‌دونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج می‌ده. اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم.. حیلی اینروزا تحت فشارم، واذیت شدم. دلگیر نشید حتی ازکامنتای‌گاه به‌گاه شما، من ادعای شجاعت نمی‌کنم اما دیگه صبرم سراومده، بعد انتشار بی‌موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود، یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم از زبان کسی که خودش بهتر از هرکسی می‌دونه چقدددر دروغ می‌گه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت، بی‌آبرویی،، وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من و خودش می‌دونیم و چقددر کثیف ودروغه… پست بعدی من حال خودمو بهم می‌زنه، یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم. اما من این عکسو منتشر می‌کنم تا هرکی دلش می‌خواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی، بچه، آینده، بودم و پر از شوق زندگی، می‌تونستم ادامه بدم؟»

او پس از این تصویری از خود منتشر کرد که آثار ضرب و شتم را به ذهن بیینده متبادر می‌کرد.

نامداری در یادداشتی بر آن عکس همچنین نوشت: «متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم.. اما دیگه باید،،، باید…این عکس مستنده. وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن… امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،، وهزار اتفاق تلخ دیگه…من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم، درس می‌دم،، کارمیکنم ودوباره زنده شدم.. به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که ازایشون بت ساختن، بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی ازایشون بیاره. آقای حسنی،، می‌دونم دهنت بازمیشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم بخدا.. وخوشحالم که دیگه نمی‌بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم…والسلام.»

به گزارش جام جم سرا، هر چند او کمی بعد با اشاره به لزوم توجه به همدلی و نیز احترام به مخاطبان و طرفدارانش این تصویر را از صفحه شخصی خود حذف کرد اما اکنون فرزاد حسنی در مصاحبه‌ای با «پارسینه»، به این ماجرا واکنش نشان داده است با تکذیب اخبار منتشر شده در روزهای اخیر، اعلام کرده در یادداشتی که بزودی منتشر می‌کند به تمام حاشیه‌ها پاسخ خواهد داد.
او افزوده که اتهامات وارد شده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

در این خبر، ذکر شده است: «با توجه به مدارکی که وی در دست دارد و با انتشار آن مسائل شکل پیچیده‌ای به خود خواهد گرفت او تا این لحظه سکوت کرده بود اما با وجود درخواست پارسینه برای عدم انتشار این یادداشت و ادامه به این سکوت معنادار، حسنی پاسخ داد: بعد از بازگشت مادرم از سفر و درخواست حاج خانم برای دفاع از حیثیتم ناچار به پاسخگویی هستم».
این سایت همچنین متذکر شده است که حسنی «در یادداشت خود به طرح چند سوال پرداخته که می‌تواند بازگو کننده حقایق تکان دهنده‌ای باشد» اما اشاره‌ای به این حقایق نشده است. (جام جم سرا)

اخبار