ورود ۸ هزار مدرس جدید در دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ورود ۸ هزار مدرس جدید در دانشگاه علمی کاربردی

رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور از ورود ۸ هزار مدرس جدید در این دانشگاه برای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسین امید در جلسه گفت و شنود مدیران ستادی دانشگاه علمی کاربردی که با هدف تبیین ارکان دانشگاه و سیاست‌های وزارت علوم برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها دارای دو رکن هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه هستند، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی از یک رکن سوم که شورای مرکزی دانشگاه است نیز برخوردار است که این نشان دهنده شرایط خاص این دانشگاه است.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به اصول کیفیت‌گرایی، ماموریت‌گرایی، سیاست توسعه مراکز فناوری، نوآوری و رشد، جذب دانشجوی بین‌الملل و سیاست شناسنامه‌دار بودن مراکز بر وفاداری سازمانی و پایبندی به مقررات و اجرای دقیق این سیاست‌ها پنج سیاست اصلی در دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: کارهای کلیدی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از طریق سامانه یکپارچه‌ای که در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد، صورت خواهد پذیرفت.

امید خاطرنشان کرد: در فراخوان جذب مدرسان این دانشگاه ۴۶ هزار متقاضی ثبت نام کردند که پس از برگزاری آزمون ۳۳ هزار متقاضی مورد ارزیابی قرار گرفتند که تعداد ۸ هزار نفر مراحل مختلف ارزیابی را با موفقیت طی کرده‌اند و وارد سیستم مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهند شد.

وی تاکید کرد: در این دانشگاه آیین‌نامه حوزه نظام صلاحیت حرفه‌ای تدوین شده و به تصویب شورای مرکزی و شورای اقتصاد مقاومتی ریاست جمهوری رسیده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان افزود: همچنین در حوزه اداری، مالی این دانشگاه چند سامانه در حال راه‌اندازی است که سامانه پرسنلی از آن جمله است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار