وضعیت اشتغال دانش آموختگان مراکز علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی رصد می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاونت پژوهشی موسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی در نظر دارد سومین طرح پژوهشی رصد اشتغال دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی را با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه جامع و مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور اجرا کند.

به گزارش ایسنا، معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در این خصوص گفت: این تحقیق، وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان را که یکی از مهمترین دغدغه‌های مسوولان کشوری است، در رشته‌ها و دوره‌های مهارتی و مقطع کاردانی، کارشناسی و مهندسی مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سراسر کشور مورد بررسی و واکاوی مجدد قرار می‌دهد تا ضمن ارتباط با دانش آموختگان و اطمینان از اثر بخش بودن رشته ها و دوره های مورد نظرنتایج آن را به مسوولان امر جهت برنامه‌ریزی‌های آتی مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی، مهندس لوری زاده تأکید کرد: این پروژه در مرحله تدوین و هماهنگی‌های لازم جهت جمع‌آوری اطلاعات میدانی است. وی در خصوص پیمایش‌های قبلی نیز گفت: پیمایش اول موسسه در سال ۱۳۸۲ توسط مهندس هدایتی انجام و پیمایش دوم توسط دکتر گودرزی در سال ۱۳۹۷ اجرا شده است که نتایج این دو پیمایش در قالب مقاله در همایش های سالانه دانشگاه جامع ارایه و در مجموعه مقالات دانشگاه منتشر شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار