ویژه برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز خبر داد:
ویژه برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اهواز
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از تدوین ویژه برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه خبر داد.

شهرام لک در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با بیان اینکه ویژه برنامه هایی برای آغاز سال تحصیلی جدید تدوین شده است ، این ویژه برنامه ها را در قالب برنامه های فرهنگی ، آموزشی و مالی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه انتخاب واحد دانشجویان واحد اهواز از 11 شهریور ماه آغاز و تا 21 همین ماه نیز ادامه خواهد داشت ، زمان شروع کلاس‌های دانشگاه را 28 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: دانشگاه ها به صورت رسمی از 28 شهریور ماه اغاز می شوند و واحد اهواز نیز در راستای اهداف نظام آموزش عالی کشور در ارتقای آموزشی و کیفی سازی فعالیت‌های خود تلاش می کند.

رییس واحد اهواز افزود: استاندارد و هوشمند سازی کلاس‌ها، ارتقای کیفی پژوهش و تحقیقات و کاربردی کردن انها، حرکت دانشگاه به سوی تولید ثروت از طریق تولیدات و اختراعات علمی، ایجاد نشاط علمی و فرهنگی ، برقراری فضای فرهنگی سالم و… از جمله این اقدامات است.

لک در ادامه با اشاره به این مطلب که ویژه برنامه های تدوین شده برای دانشجویان در دو بخش دانشجویان ورودی جدید و دانشجویان سابق این دانشگاه برگزار می شود گفت: کانون‌های دانشجویی به همراه بسیج دانشجویی از اول مهرماه ایستگاه های مختلف فرهنگی و آموزشی را راه اندازی می کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که به منظور تسهیل و ارتقای خدمات ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان واحد اهواز به صورت اینترنتی و از طریق پورتال این دانشگاه به نشانی www.iauahvaz.ac.ir انجام می شود ، اظهار داشت: نرم افزار آشنایی کامل و جامع از قوانین و مقرارات، برنامه ها و اهداف ، معاونان و مدیران و… تدوین و در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

رییس واحد اهواز همچنین از برگزاری جلسه توجیهی ویژه دانشجویان ورودی جدید خبر داد و گفت: در این جلسه ، کلیه معاونین و مدیران دانشگاه به صورت مستقیم به سئوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ می دهند.

لک برگزاری اردوی توجیهی فرهنگی را از برنامه های دیگر واحد اهواز برای دانشجویان ورودی جدید خواند و گفت: این اردو ، درون استانی با حضور مسئولان دانشگاه به مدت یک روز برگزار می شود.

رییس واحد اهواز از دیگر برنامه های این دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی جدید ، اعطای تسهیلات برای دانشجویان خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب وامهای کوتاه و بلند مدت شهریه ، ازدواج و اجاره به دانشجویان متقاضی داده می شود.
 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار