پاسخ مخابرات به شکایت کاربران اینترنت گزارش اختلال نداشتیم ?!

دسته ها: اخبار

معاون شرکت مخابرات ایران گفت وضعیت شبکه های اینترنت و تلفن همراه در ایام تعطیلات نوروز امسال نرمال است و هیچگونه اختلالی طی مدت ۱۰ روز گزارش نشده است.

داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت ارتباطات در کشور در تعطیلات نوروز ۹۴ با توجه شکایت های مطرح شده از سوی کاربران گفت: وضعیت شبکه های ارتباطی در کل کشور تا امروز نرمال بوده و هیچ مشکل قابل توجهی گزارش نشده است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه در استانها و شهرهای مسافرپذیر گفت: در این راستا وضعیت شبکه همراه اول و ارسال پیامک نرمال و با کمترین اختلال گزارش شده است؛ در همین حال وضعیت تلفن ثابت نیز مانند سالهای گذشته نرمال بوده است.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به افزایش مصرف اینترنت از سوی کاربران در شهرهای مسافرپذیر خاطرنشان کرد: با وجود افزایش مصرف اینترنت در شهرهای شمالی، شیراز و اصفهان، هیچگونه قطعی شبکه نداشتیم و این شبکه در وضعیت نرمال بوده است.

وی با تاکید براینکه در استانهای مسافرپذیر، حجم مصرف اینترنت و به اشتراک گذاری اینترنت وای فای افزایش یافته است، گفت: استفاده همزمان چندین کاربر از یک سرویس کاربری، کندی سرعت اینترنت را به همراه دارد اما با این وجود در کل کشور با توجه به توزیع ترافیک اینترنت، شبکه نرمال گزارش شده است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در مورد اعلام کندی اینترنت در تهران از سوی برخی کاربران، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از کندی و اختلال در شبکه اینترنت مخابرات تهران اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه آمار و ارزیابی از مصرف اینترنت و وضعیت شبکه های موبایل و اینترنت را در پایان تعطیلات اعلام خواهیم کرد افزود: هم اکنون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر کیفیت شبکه های ارتباطی و نوع سرویس دهی به صورت آنلاین و موردی نظارت دارد و از سوی این سازمان نیز گزارشی مبنی بر بروز اختلال، دریافت نشده است.

زارعیان افزود: شرکت مخابرات ایران در تمام ایام تعطیلات نوروزی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و رفع مشکلات احتمالی است و کاربران می توانند مشکلات خود را به این شرکت گزارش کنند.

همه مشترکان اینترنت در صورت بروز هرگونه اختلال می توانند برای اعلام شکایت به سایت اینترنتی www.195.ir مراجعه کنند ، یا به آدرس ict.gov.ir@195 ایمیل بزنند. همچنین شماره تلفن گویای ۱۹۵ و شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵ شکایات را دریافت می کند.

 

منبع:مهرنیوز

اخبار