پذیرش ارشد بدون آزمون ۹۶ دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش ارشد بدون آزمون ۹۶ دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان

متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ فرصت دارند نسبت به ثبت‌‌نام اقدام نمایند.

به گزارش مستر تست، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه و در راستای اجرای آیین نامه شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۵/۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موضوع «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد»، از میان داوطلبان واجد شرایط (بدون شرکت در آزمون) در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

شرایط عمومی:
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی (دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه ها که هنوز فارغ التحصیل نشده اند، لازم است گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا پایان شهریور سال ۱۳۹۶ ارائه نمایند.)
داوطلبین بایستی کلیه شرایط صلاحیت های عمومی برای ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی طبق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دارا باشند.
مشمول ضوابط و شرایط «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» باشند.

شرایط اختصاصی:

امتیازات داوطلبان مطابق آیین نامه شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۵/۵ «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طبق بندهای زیر محاسبه و رتبه بندی می گردد.
پس از هفت نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.
حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود.
پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکانپذیر است.
پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.
متقاضیان بایستی در بازه زمانی ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ لغایت ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.
برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد جهت ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط با تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت، علوم، تحقیقات و فناوری.

مدارک موردنیاز:
یک قطعه عکس رنگی ۴×۳
تصویر اول صفحه شناسنامه و کارت ملی
تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر جهت داوطلبان مرد
تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی به تفکیک نیمسال تحصیلی در سربرگ دانشگاه محل تحصیل
تصویر گواهی رتبه از دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی (با ذکر تعداد دانشجویان پذیرفته شده هم ورودی، طول مدت تحصیل دانشجو در آن مقطع، معدل و رتبه دانشجو و نوع دوره تحصیلی منظور روزانه/شبانه بودن است.)
تصویر مدارک برگزیده شدن در المپیادهای علمی دانشجویی به همراه چکیده مطالب آن ها.
تکمیل و ارسال فرم ثبت اطلاعات و درخواست داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه ( هر داوطلب حداکثر مجاز به انتخاب ۵ گرایش در رشته خود می باشد.)
توصیه نامه دو تن از اساتیدی که با ایشان دروس اصلی را گذرانده باشند.
پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۷۲۰/۰۰۰ ریال (هفتصد و بیست هزار ریال) که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام شود. مبلغ غیرقابل استرداد است.
داوطلب باید پرینت گواهی انجام ثبت نام را از سیستم دریافت و به همراه سایر مدارک مربوطه ارسال نماید.

نحوه ارائه مدارک:

۱- ارسال مدارک داوطلبان واجد شرایط حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۲/۲۵ به آدرس پستی دانشگاه

۲- ثبت نام (https://golestan.kgut.ac.ir/) پس از ورود به سیستم و سپس قسمت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد استعداد درخشان، لازم است فرم مشخصات اولیه را تکمیل نموده و آنگاه مشخصات داوطلب به صورت موقت ثبت می گردد و نام کاربری و رمز عبور به داوطلب اختصاص می یابد. سپس مجددا” از قسمت ورود به سیستم با نام کاربری و رمز عبور دریافتی وارد سایت گلستان شده و مدارک موردنیاز به شرح فوق را با فرمت مناسب در محل های مناسب در سامانه مذکور بارگذاری نمایند.

تذکرات مهم:
مدارک باید به صورت همزمان و به دو روش پستی و ثبت نام سیستمی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ وصول گردد.
مدارک ارسالی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. (بر روی پاکت نوشتن عنوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد و رشته مورد تقاضا ضروری است.)
پذیرش اولیه متقاضیان براساس بررسی مدارک و سوابق تحصیلی است و مدارک ناقص و یا دریافت نشده پس از تاریخ ذکر شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ارائه درخواست و پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نخواهد بود و پذیرش قطعی منوط به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

دریافت فهرست رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۶

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار