پذیرش بدون آزمون ارشد در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد، بدون آزمون در شش گرایش خبر داد.

نوید سیاه‌پلو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در شش گرایش، بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی افزود: در رشته مهندسی عمران ”گرایش‌های سازه و ژئوتکنیک”، مهندسی برق ”گرایش‌های سیستم‌های قدرت و الکترونیک”، مهندسی کامپیوتر ”گرایش نرم‌افزار” و زبان و ادبیات انگلیسی ظرفیت پذیرش وجود دارد و در مقطع ارشد دانشجو پذیرفته می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: به طور میانگین در مجموع حدود ۱۰۰ نفر با سوابق تحصیلی جذب می‌شوند. نیم‌سال جدید برای دانشجویان جذب شده نیز بلافاصله در بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.

سیاه‌پلو با اشاره به نحوه ثبت‌نام متقاضیان، گفت: ثبت‌نام متقاضیان ارشد بدون آزمون از ۲۵ آذر آغاز شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه کنند. ملاک پذیرش نیز بر اساس سوابق تحصیلی و معدل طراز شده دوره کارشناسی پیوسته و یا معدل دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار