پذیرش ۱۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به مجازی بودن نیم‌سال تحصیلی اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: برای امسال حدود هزار و ۴۰۰ دانشجو معلم در رشته‌های مختلف پذیرفته خواهد شد.

حسن جرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای امسال حدود هزار و ۴۰۰ دانشجو معلم در رشته‌های آموزش ابتدایی، علوم تربیتی، زبان انگلیسی، ریاضی، عربی، کودکان استثنایی، تربیت بدنی و مشاوره پذیرفته خواهد شد. این دانشجویان در مراکز اهواز، اندیمشک، دزفول، بهبهان و آبادان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به نحوه آموزش در ترم آینده، افزود: برای امسال طبق بخشنامه‌ای که سازمان مرکزی ارسال کرده است نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت مجازی و در بستر کلاس‌های آنلاین و آفلاین برگزار خواهد شد. برای نیم سال دوم نیز هنوز دستورالعملی ارسال نشده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی بیان کرد: از کرونا و غیرحضوری شدن آموزش نهایت استفاده را کرده‌ایم تا خوابگاه‌ها و نیازهای اولیه دانشجو را طی حدود دو سال رفع کنیم و اکنون خوابگاه‌ها سر و سامان داده شدند و آمادگی پذیرش دانشجو را به صورت حضوری برای نیم سال دوم دارند. امیدواریم تا دی ماه نیز بتوانیم فاز دوم خوابگاه را تاسیس کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار