پذیرش ۱۶۰۵ دانشجو در سال تحصیلی جدید علوم پزشکی اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پذیرش یک هزار و ۶۰۵ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ خبر داد.

محمدرضا فتحی در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که امروز (۱۶ آذرماه) به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن این روز، اظهار کرد: هفت دانشکده این دانشگاه شامل دانشکده‌های دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، پزشکی، داروسازی، توانبخشی، پیراپزشکی و بهداشت، زیرمجموعه معاونت آموزشی هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال جمعا یک هزار و ۲۶۲ دانشجو از طریق کنکور سراسری و ۳۴۳ دانشجوی تخصصی، کارشناسی ارشد، PHD و فوق تخصص در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند و جمعا یک هزار و ۶۰۵ دانشجو در تمام مقاطع در دانشگاه علوم پزشکی اهواز پذیرش شده‌اند.

فتحی گفت: امسال در ۲۴ رشته از مقطع کنکور سراسری که شامل رشته‌های مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی هستند، در دانشگاه علوم پزشکی اهواز دانشجو پذیرفته شد. همچنین در ۳۷ رشته کارشناسی ارشد، ۱۹ رشته در مقطع دکتری، ۱۹ رشته در مقطع پزشکی تخصصی، ۱۱ رشته در فوق تخصص و در مقطع دندانپزشکی نیز در هشت رشته دانشجو پذیرفته شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در حال حاضر ۷ هزار و ۷۰۹ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و  ۷۲۲ استادیار، دانشیار و استاد، وظیفه آموزش این دانشجویان را بر عهده دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار