پذیرش 2400 دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشگاه شهید چمران/ آغاز ثبت‌نام از 31شهریور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش 2400 دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشگاه شهید چمران/ آغاز ثبت‌نام از 31شهریور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امسال دو هزار و 400 دانشجو در دانشگاه پذیرفته می‌شوند که ثبت‌نام اینترنتی این پذیرفته‌شدگان از 31 شهریورماه آغاز می‌شود.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان با اشاره به اینکه حدود 16 هزار دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: امسال در مقطع کارشناسی دو هزار و 400 نفر، در مقطع کارشناسی ارشد حدود 800 نفر و در دکتری بالغ بر 200 نفر در دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه ممکن بود زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی با زمان حذف و اضافه تداخل پیدا کند، ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان در روزهای 31 شهریور، یکم و دوم مهرماه انجام می‌شود. پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی، پذیرفته‌شدگان می‌توانند روز بعد برای ثبت‌نام حضوری به دانشگاه مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پذیرفته‌شدگان هنگام مراجعه به دانشگاه برای ثبت‌نام حضوری، باید مدارکی مانند مدارک هویتی، مدرک دیپلم، رسید تاییدیه تحصیلی، گواهی پایان پیش دانشگاهی و… را همراه داشته باشند. از پذیرفته‌شدگان می‌خواهم حتما به سایت دانشگاه مراجعه کرده و اطلاعیه ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود را دقیق مطالعه کنند تا از جزییات بیشتر مطلع شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار