پذیرش 60 دانشجو در مقطع ارشد دانشگاه امیرالمؤمنین

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با اشاره به آغاز نیمسال دوم تحصیلی 95 – 94 در این دانشگاه از نیمه دوم بهمن ماه گفت: 60 دانشجو در دوره ارشد در نیمسال جدید مشغول تحصیل خواهند شد.

رضا شیشه‌بر مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، با اشاره به این که دانشجویان پذیرفته شده این دانشگاه در سال تحصیلی جدید به 3 شیوه جذب می شوند، اظهارداشت: آزمون سراسری، آزمون اختصاصی ویژه طلاب و تکمیل ظرفیت براساس نیاز دانشگاه، شیوه های جذب دانشجو در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با اشاره به آغاز امتحانات نیمسال اول این دانشگاه گفت: امتحانات در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های زبان و ادبیات عرب، علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق اسلامی از 20 دی ماه آغاز و در هفته اول بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

شیشه بر با بیان این که پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب این دانشگاه در حال گذراندن مراحل ثبت نام برای شروع نیمسال تحصیلی جدید هستند، افزود: از نیمه دوم بهمن ماه نیمسال دوم تحصیلی آغاز خواهد شد و و دانشجویان این مقطع ازمیان داوطلبان طلبه دارای مدرک تحصیلی سطح دو حوزه و یا کارشناسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صورت گرفته است.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و اعلام اسامی پذیرفته شدگان اظهار داشت: پذیرش دانشجو در این مقطع در رشته‌های زبان و ادبیات عرب، کلام شیعه و فقه و مبانی حقوق اسلامی صورت گرفته است.

وی با بیان این که در رشته های مقطع کارشناسی ارشد در هر رشته 20 دانشجو صورت گرفته است، ابراز داشت: در نیمسال دوم سال تحصیلی تعداد دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد این دانشگاه 60 نفر است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار