پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد اندیمشک

دسته ها: اخبار استان اخبار

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک گفت: در ۶ ماهه اول سال ۹۸، بیش از ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شد.

علی قلی پور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک درخصوص پرداخت تسهیلات به مددجوبان کمیته امداد این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۱۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اعطا شده است.

او افزود: ۱۰۶ فقره تسهیلات حمایتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۲۹ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ ۷ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال، ۱۸ فقره وام مسکن به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۵۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

بهره مندی ۱۲۰ نفر مددجو از دوره‌های فنی و حرفه‌ای
قلی پور تصریح کرد: در مدت مذکور، برای ۱۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان دوره‌های آموزشی و مهارتی با صرف ۳۶۰ میلیون ریال برگزار شد.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک، در ۶ ماهه اول امسال، ۱۴ مورد کاریابی برای مددجویان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال ثبت شده است.

اخبار استان اخبار