پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومانی تسهیلات با هدف اشتغالزایی در ۴ شهرستان خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل‌ در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۲۰ میلیارد تومان در چند بخش در منطقه مصوب شده و به زودی تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای اشتغال با حضور نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خوزستان و فرمانداران ۴ شهرستان در محل فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

ورناصری نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل‌ها در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه برای تسهیل روند اشتغال زایی در منطقه گفت: خوشحال هستیم که با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۲۰ میلیارد تومان در چند بخش در منطقه مصوب کنیم و امروز شاهد این هستیم که کار ما برای استفاده از ظرفیت‌های منطقه به نتیجه رسیده و به زودی تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

غمگین مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان نیز در این جلسه بیان داشت: امروز چهارمین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت اعزامی وزارت کار رفاه و تعاون اجتماعی به منطقه برگزار شد یکی از مصوبات آن پرداخت ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های ۴ شهرستان است.

او در ادامه افزود: ۱۲ میلیارد تومان هم برای مشاغل خانگی به صورت مصوبه داریم که ۲۵ میلیارد تومان هم در پی تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و وزارت کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار داریم که خوشبختانه برای تسریع پرداخت این تسهیلات در حال انجام است.

غمگین تصریح کرد: از ۱۲ میلیارد تومان مصوب شده مبلغ ۴ میلیارد تومان آن مختص به مشاغل خانگی شهرستان مسجدسلیمان است که بعد از انجام مستندات و اخذ تضامین قطعاً به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان اظهار داشت: انتظار داریم بانک‌ها در بحث تضمین و همچنین روند اداری همکاری لازم را داشته باشند تا انشاالله شاهد کاهش نرخ بیکاری در منطقه باشیم.

اخبار استان اخبار