پروژه‌های اشتغال‌زایی و تولید در آبادان افتتاح شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پروژه‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در آبادان به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا پناه بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو طرح در آبادان افتتاح شد که یکی «تعاونی ۱۷۷ پروتئینی» به میزان سرمایه گزاری هفت میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک‌ها دریافت کرده و مابقی آورده خود سرمایه گزار بوده است.

وی افزود: این طرح در حوزه «بسته‌بندی میگو و ماهی» فعالیت می‌کند و بخشی از تولیدات خود را به خارج از کشور نیز صادرات می‌کند و موجب اشتغال ۵۰ نفر شده است.

پناه تصریح کرد: طرح «بسته‌بندی حبوبات، قند و شکر» طرح دیگری است که در آبادان افتتاح شد که فعلاً بحث بسته‌بندی شکر در حال فعالیت بوده که بستر و زمینه فعالیت بسته‌بندی حبوبات و قند در مرحله بعد انجام خواهد شد.

معاون مدیریت منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: این پروژه با حجم سرمایه گزاری دو میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان که در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده و مابقی آورده سرمایه گزار بوده است.

وی گفت: ویژگی این طرح این است که یک مجموعه سوله‌ای بوده که قبلاً سرمایه گزار قبلی نتوانسته فعالیت کند، در اختیار بانک قرار گرفته و وی از بانک گرفته و احیا کرده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار