پنجشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پنجشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 از روز یکشنبه 7 خرداد ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شد و تا پنجشنبه 18 خرداد ادامه دارد.

به گزارش  خبرگزاری فارس، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 از روز یکشنبه 7 خرداد ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شد و تا ساعت 10 امروز دوشنبه 15خرداد ماه تعداد 71هزار و 120داوطلب برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

با توجه به اعلام برخی اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید از سوی سازمان سنجش، مهلت ثبت‌نام برای داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکردند تا ساعت 24 پنج‌شنبه 18 خرداد ماه ادامه دارد.

تمام داوطلبان متقاضی باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام در شرکت در آزمون اقدام کنند، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 برای 20کدرشته امتحانی که پذیرش در آنها با آزمون است در حوزه امتحانی برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون سه‌شنبه 10 مرداد منتشر می‌شود که داوطلبان تا پنجشنبه 12 مرداد برای دریافت کارت مهلت دارند.

ظرفیت پذیرش این دوره‌ها به جز دانشگاه آزاد 162 هزار و 108 نفر است و داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند باید بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در مهلت مشخص شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و بر اساس شرایط و ضوابط برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار