پنجمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پنجمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.
به گزارش ایسنا، انتشار این فراخوان در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود در کشور است. همچنین این اقدام راهی است تا مسیر انجام تحقیقات رساله‌های دکتری به درستی و بر اساس نیازها و اولویت‌های کشور انجام و هدایت شود.
بنابراین کلیه دانشجویان مقطع دکتری از نخستین روز اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ مهلت ثبت نام در این فراخوان را دارند. پس دانشجویان علاقمند به دریافت این حمایت پس از مطالعه دقیق آیین نامه، طرح های خود را در سامانه طرح های پژوهشی صندوق ثبت نام کنند. نتایج نهایی نیز پس از بررسی در کمیته تخصصی اعلام می‌شود.
طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با انتشار چهارمین فراخوان بیش از ۱۵۰ رساله دکتری مورد حمایت صندوق قرار گرفت و با دریافت این حمایت مسیر تحقیقات محققان جوان هموار شد. علاوه بر این توانمندسازی دانشجویان دکتری و تشویق آنها برای انجام پژوهش‌ها در مرز دانش و اثر بخش نیز می‌تواند از دیگر اثرات انتشار این فراخوان باشد. علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند به سایت صندوق مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار