چهارمین گردهمایی شهرداران خوزستان در شوش برگزار می شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: چهارمین گردهمایی شهرداران خوزستان به میزبانی شهرداری شوش برگزار خواهد شد.

پیمان کاظمی نژاد با بیان اینکه در این همایش، شهرداران ۷۶ شهر خوزستان شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: این گردهمایی در واقع ابتکاری است که توسط اداره کل امور شهری استان گرفته شده است، تا این زمان سه دوره گردهمایی در شهرستان های آبادان، ماهشهر و رامهرمز برگزار شده که کارنامه موفقی بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه تجمیع نظرات شهرداران حاضر یکی از اهداف اصلی این همایش به شمار می‌رود، گفت: در این همایش تجربیات شهرداران استان به اشتراک گذاشته می شود و همچنین مسائل و مشکلات شهرهای استان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بیان کرد: چهارمین همایش شهرداری های استان به ریاست شریعتی استاندار خوزستان در شوش برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسائلی از جمله بحث فناوری اصلاعات در شهرداری ها و تغییر گونه های گیاهی در فضای سبز و مسائلی که شهرداری ها با اداره راه و شهرسازی و اداره امور مالیاتی استان دارند که در تلاش هستیم در این همایش مدیرکل امور مالیاتی خوزستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان حضور داشته باشند.

کاظمی نژاد همچنین عنوان کرد: نخستین گردهمایی شهرداران است که با حضور استاندار جدید برگزار می شود و فرصتی است تا بتوانیم از نقطه نظرات وی بهره مند شویم.

وی بیان کرد: این همایش یک روزه ۳۰ تیرماه جاری در شهرستان شوش برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بیان کرد: همان روز و پس از برگزاری همایش تمام شهرداران استان از پروژه های عمرانی شهرستان شوش به همراه شریعتی استاندار خوزستان بازدید خواهند کرد.

اخبار استان اخبار