چگونه در نسخه وب اینستاگرام ویدئوها را ذخیره کنیم؟

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

چگونه در نسخه وب اینستاگرام ویدئوها را ذخیره کنیم؟

این‌بار قصد داریم تا شیوه ذخیره ویدئو در نسخه وب اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام شبکه اجتماعی است بسیاری از افراد به عنوان سرگرمی به آن سر می زنند و اوقات فراقت خود را با جست و جو در آن می گذرانند.

شاید برای شما هم بسیار پیش آمده باشد که تصویر یا ویدئوی جالبی در اینستاگرام مشاهده کنید و قصد داشته باشید تا آن را ذخیره کنید. اگر از نسخه گوشی یا دسکتاپ استفاده می کنید، می توانید از قابلیت اسکرین شات برای ذخیره تصویر مورد نظر خود استفاده کنید؛ اما اگر ویدئو باشد با اسکرین شات مشکل شما حل نمی شود.

برای ذخیره ویدئوهای اینستاگرام در گوشی نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که قطعا با آن ها آشنا هستید و استفاده کرده اید. اینبار قصد داریم تا شیوه ذخیره ویدئوها در نسخه دسکتاپ اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

InstantSave by Gramblast یکی از وب سایت هایی است که برای دانلود مدیا از طریق مرورگر می توانید از آن استفاده کنید. برای ذخیره ویدئو های اینستاگرام کافیست لینک پست مورد موجود در صفحات عمومی را کپی کرده و در کادر موجود در این سایت قرار دهید و سپس روی گزینه Download کلیک کنید.

پس از آن فایل مورد نظر شما به صورت یک فایل MP4 دانلود خواهد شد. همانطور که می دانید کاربران قادر به دانلود کردن تصاویر و ویدیوهای صفحات خصوصی نیستید حتی اگر یکی از دانلود کنندگان آن صفحه باشند.

چگونه در نسخه وب اینستاگرام ویدئوها را ذخیره کنیم؟

اخبار فناوری اخبار