کتابخانه برکت در شهرستان کارون افتتاح می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان از افتتاح کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم در شهرستان کارون در ورز شنبه ۲۳ آذرماه خبر داد.

منصور کوهی رستمی مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگی مطالعه، احداث و افتتاح چندین کتابخانه در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این خصوص آیین افتتاح کتابخانه مرکزی برکت سردار شهید مدافع حرم سید حمید تقوی فر در شهرستان کارون با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی، فردا شنبه، ۲۳ آذرماه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در محل کتابخانه مذکور برگزار می‌شود.

به گفته کوهی رستمی، این کتابخانه با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در منطقه محروم شهرستان کارون احداث شده است.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم سید محمد تقوی فر در زمینی به مساحت یک هزار متر و با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساخته شده است و به عنوان کتابخانه مرکزی شهرستان محسوب می‌شود.

براساس این گزارش؛ این کتابخانه دارای بخش‌های مختلفی از جمله مخزن، سالن‌های مطالعه خواهران و برداران، مرجع و کمک درسی، کودک و نوجوان، کافی نت، نمازخانه و بخش اداری است.

اخبار استان اخبار