کدام دانشجویان دانشگاه آزاد شرایط انتقال از بدو پذیرش را دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه برخی دانشجویان امکان نقل و انتقال از بدو پذیرش در دانشگاه را دارند، گفت: با بیش از ۷۴ درصد درخواست‌های نقل و انتقال موافقت شده است.

مهران صلواتی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ضوابط اختصاصی آیین نامه نقل و انتقالات پذیرفته‌شدگان از بدو پذیرش توضیح داد و گفت: آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد به شهر محل سکونت خانواده (کلیه مقاطع تحصیلی)، پذیرفته‌شدگان روشندل، ناشنوایی شدید و دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید (کلیه مقاطع تحصیلی) می‌توانند از بدو پذیرش انتقالی یا میهمانی دریافت کنند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: همچنین همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد و همسر اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (کلیه مقاطع تحصیلی به غیر از دکتری تخصصی)، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (کلیه مقاطع تحصیلی به‌غیر از دکترای تخصصی)، پذیرفته‌شدگان فارغ‌التحصیل دبیرستان‌های سازمان سما نیز از دیگر دانشجویانی هستند که شرایط انتقالی یا میهمانی از بدو پذیرش را دارند.

صلواتی در پاسخ به اینکه فرایند بررسی پرونده‌های نقل و انتقالات در چه شرایطی قرار دارد، اظهار داشت: ۶ هزار و ۱۹۹ نفر از دانشجویان درخواست نقل و انتقال و مهمانی ارائه داده‌اند که با بیش از ۷۴ درصد درخواست‌ها موافقت شده است و دانشجویان در حال انجام روندهای مربوطه در حوزه آموزشی هستند.

صلواتی ادامه داد: واجدین سایر ضوابط آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی پس از گذراندن یک ترم تحصیلی امکان ثبت درخواست خواهند داشت.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: پذیرفته‌شدگان واجد ضوابط فوق الذکر به غیر از (میهمانی دائم پذیرفته‌شدگان روشندل، ناشنوایی شدید و دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید) نیازی به ثبت‌نام در واحد مبدأ نخواهند داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار