کلاهبرداری از ۵۵ نفر با دو حلقه چاه

دسته ها: اخبار

سرهنگ مهدی قدمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی از طریق رمالی مدعی احضار ارواح می شود بلافاصله صحت موضوع توسط کارآگاهان اداره آگاهی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه پس انجام تحقیقات و اخذ دستور از مقام قضایی استان نامبرده در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: در بازرسی بعمل آمده ۱۰ عدد طلسم و ۱۰ جلد کتاب رمالی به همراه تجهیزات حکاکی بر روی فلز و سنگ کشف شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به وجود دو حلقه چاه به ارتفاع ۱۰ و ۳ متر در این منزل، گفت: مسیر یکی از چاه ها از داخل کمد دیواری اتاق خواب متهم بوده که با حفر این چاه ها از این طریق مدعی احضار ارواح می شده است.

وی با بیان اینکه نامبرده دارای سه فقره سابقه کیفری است به اعتیاد وی نیز اشاره کرد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی و در مواجه با مستندات پلیسی به کلاهبرداری از ۵۵ نفر به مبلغ ۶ میلیون تومان اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان قم افزود: متأسفانه برخی افراد با اعتقاد به خرافات واهی به چنین دام هایی گرفتار می شوند که لازم است شهروندان با هوشیاری بیشتر در صورت مشاهده فعالیت چنین کلاهبردارانی موضوع را بلافاصله به پلیس گزارش دهند.

سرهنگ قدمی در هشداری به شهروندان با اعلام اینکه اگر رمال ها می توانستند مشکلی را از مردم حل کنند قطعاً مشکلات خود را برطرف می کردند از خانواده ها خواست، در این زمینه هوشیار باشند.(مهر)

اخبار