کلاهبرداری خواستگار شیاد از دختر

دسته ها: اخبار حوادث اخبار

خواستگار قلابی که با فریب دختر جوان از او 12 میلیون تومان کلاهبرداری کرده و گریخته بود در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شد.

هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی استان لرستان از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: دو ماه پیش به طور اتفاقی با مرد جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. او خودش را فردی پولدار معرفی کرد و با ظاهری شیک وخودروهای مدل بالا در محل های قرار حاضر می شد. با مشاهده این وضع اعتمادم به او جلب شد. یک روز او به ملاقاتم آمد و مدعی شد باید به سفر فوری برود، اما خودرویش خراب شده و برای تعمیر آن نیاز به 12میلیون تومان دارد. من هم برای اثبات صداقتم طلاهایم را فروختم و مبلغ مورد نظر را به او دادم و قرار شد تا یک هفته دیگر پول را بازگرداند، اما دیگر از مرد خواستگار خبری نشد. تلفن همراهش خاموش است و جستجویم برای یافتن وی بی نتیجه مانده به همین خاطر مطمئن هستم او فقط دنبال کلاهبرداری از من بوده است.

همزمان با شکایت دختر جوان پرونده ای تشکیل و جستجوی پلیس برای دستگیری خواستگار کلاهبردار آغاز شد تا این که ردپای او در شهرستان خرم آباد به دست آمد و او دو روز پیش دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در مواجهه حضوری با شاکی به این کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت: متاهل هستم و دو بچه دارم. از چندی پیش دچار مشکلات مالی شده و به افرادی بدهکار شدم، بنابراین تصمیم گرفتم در پوشش خواستگار پولدار از دختران دم بخت کلاهبرداری کنم، بنابراین با ظاهری آراسته و در حالی که خودروهای دوستانم را به امانت می گرفتم سر قرار با شاکی حاضر شدم و توانستم با جلب اعتمادش از او 12میلیون تومان بگیرم. قصد شناسایی طعمه دیگری را داشتم که دستگیر شدم.

اخبار حوادث اخبار