کلید نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز اعلام می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کلید نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز اعلام می‌شود

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری سی و دومین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی در 14 تیرماه سالجاری افزود با برنامه ریزی های انجام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کلید نهایی این آزمون امروز شنبه 23 تیرماه در سایت مرکز سنجش قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن رزمی به برگزاری آزمون ارتقا و دستیاری دندانپزشکی در 14 تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: در سی و دومین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی 2228 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 370 نفر در فرآیند آزمون پذیرفته می‌شوند که در نهایت برای گذراندن دوره تخصصی به دانشگاههای مربوطه معرفی خواهند شد.

دکتر رزمی از برگزاری آزمون ارتقاء با شرکت 784 نفر در 17 حوزه تخصصی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به گزارش نمایندگان دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در محل برگزاری آزمون با همکاری و همدلی همکاران در مرکز سنجش آموزش پزشکی و حراست مرکز، فرآیند اجرایی آزمون بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی افزود: طبق زمانبندی انجام شده در مرکز سنجش آموزش پزشکی طی روزهای 19 و 20 تیرماه روند بررسی اعتراضات انجام شده و در نهایت امروز 23 تیرماه کلید نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش قرارخواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به اینکه در آزمون دستیار دندانپزشکی امسال هیچ تغییر ظرفیتی نسبت به سال گذشته نداشتیم خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی های اولیه انجام شده آزمون ارتقاء و دستیاری دندانپزشکی از لحاظ رعایت استانداردها با کیفیت خوبی برگزار شده و در نظر داریم تا برمبنای روش ها و فناوری های نوین در آزمون سال آینده از این روش ها بهره برداری کنیم تا نحوه و کیفیت برگزاری آزمون به لحاظ اجرائی ارتقاء یابد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار