کلید نهایی آزمون علوم پایه رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد منتشر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کلید نهایی آزمون علوم پایه رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد منتشر شد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار کلید نهایی آزمون پیش‌کارورزی و علوم پایه رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، داوطلبان برای مشاهده کلید نهایی آزمون پیش کارورزی و علوم پایه رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی https://www.azmoon.net مراجعه کنند.
آزمون جامع پیش‌کارورزی، دوبار در سال و به طور معمول در ماه‌های شهریور و اسفند برگزار می‌شود و شرط شرکت در آن تحویل و تصویب پروپوزال پایان‌نامه و شرط شروع دوره انترنی کسب حداقل معدل 14 از دوره کارآموزی (استیودنتی و اکسترنی) است.
نوبت اول آزمون جامع علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) و پیش‌کارورزی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی 2 شهریور برگزار شد و نوبت دوم این آزمون سوم اسفند 96 مطابق تقویم آزمون‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.
آزمون شهریور 910 شرکت‌کننده داشت و کلید سوالات ساعت 14 روز پنجشنبه دوم شهریور ماه روی سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد به نشانی med.iau.ir قرار گرفت.

** ثبت نام آزمون EPT (زبان تخصصی) دانشگاه آزاد تا ساعت 24 ،16 شهریورادامه دارد.
آزمون EPT در روز جمعه 24 شهریور ماه به طور همزمان در تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان و اهواز برگزار خواهد شد.
کارت ورود به جلسه آزمون شهریور از روز چهارشنبه 22 شهریور توزیع می شود و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت‌نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه‌بندی سوالات این آزمون اطلاع یابند.
پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار