گوگل در اندروید 5.1 باگ مصرف بیش از اندازه حافظه رم را رفع کرده است

دسته ها: اخبار

اندروید 5 با وجود اینکه چندین ماه قبل از معرفی رسمی و با با نام اندروید L در اختیار توسعه دهندگان قرار داشت، اما پس از معرفی رسمی توسط گوگل نیز نتوانست نسخه ای کامل و بدون عیب باشد و با خود ایرادات زیادی را به همراه داشت. 

 

یکی از ایراداتی که شاید شما نیز از آن مطلع باشید مشکلات مربوط به حافظه رم دستگاه است.در اندروید 5 گزارش هایی مبنی بر اشغال ناگهانی فضای رم در پس زمینه رسیده بود. کاربران با ابراز نارضایتی از این نسخه معتقد بودند بدون اینکه برنامه ای سنگین در پس زمینه دستگاه اجرا باشید رم دستگاه بیش از 1.2 گیگابایت اشغال شده و دستگاه به کندی پاسخگوی نیازهای آنها بود.

این مشکل که انتقادات زیادی را از گوگل نیز به همراه داشت به نظر میرسد که در اندروید 5.1 به طور کامل حل شده است. خبر میرسد متخصصان اندرویدی گوگل با آگاهی از ایرادات مربوط به حافظه رم دستگاه در اندروید 5 این مشکل را در اندروید 5.1 به حل کرده اند.

با وجود اینکه هنوز اندروید 5 برای دستگاه های اکسپریا منتشر نشده اما خبرهایی که از اندروید 5.1 تا به این لحظه به دست رسیده باعث شده تا انتظار ما برای به روزرسانی این نسخه برای گوشی های اکسپریا از همین لحظه آغاز شود. چرا که آب نبات چوبی نسخه 5.1از نسخه 5 بسیار شیرین تر است.

 

منبع:xperianVia Gsmarena

اخبار