۱۶میلیارد ریال سهم اشتغال خانگی خرمشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر با بیان اینکه اولویت دریافت تسهیلات اشتغال خانگی بانوان هستند، گفت: سهم امسال تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان خرمشهر ۱۶ میلیارد ریال است.
هاشم خنفری روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست شد که در بخش مشاغل خانگی اولویت به زنان داده شود و همچنین افراد توانمند که طرحشان توجیه اقتصادی داشته باشد و بتوانند ضمانت لازم را ارایه کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه ثبت نامی الکترونیکی است و دستگاه‌های اجرایی بسته به نوع مجوز، سهمیه مخصوص برای متقاضیان آن دستگاه در نظر گرفته شده، و مشخصات متقاضی را بررسی و پس از تایید به سامانه دبیرخانه اشتغال متمرکز در استان منتقل می‌شود.
خنفری با بیان اینکه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تسریع ویژه‌ کنند گفت: سهم هر متقاضی از ۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال با سود چهار درصد است.
وی ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی برای متقاضیان شهری و روستایی فرقی ندارد و محدودیت جغرافیایی نیز ندارد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت:برای هر عضو شرکت‌های تعاونی که متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی هستند یک میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده و اگر ۲۰ عضو داشته باشد تا سقف ۲۰ میلیارد ریال با سود چهار درصد و تنفس ۶ ماهه با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌شود.
خنفری با اشاره به شرایط دریافت این وام بیان کرد: شرکت تعاونی باید سودده باشد و در ترازنامه آن نیز لحاظ شده باشد و نحوه بازپرداخت وام نیز هر ماه ۲۰میلیون ریال به ازای هر یک میلیارد ریال است.دریافت مبلغ بازپرداخت بر اساس میزان تسهیلاتی که دریافت شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار