۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون به ۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد سعیدی کیا عصر چهارشنبه در مراسم اهدا و واگذاری ۳۰۰ فقره اسناد املاک بنیاد علوی که با مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ورزشی روستای داودآباد قرچک برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: با وجود اینکه همه مردم ایران یکپارچه بر سپاه پاسداران سلام و درود می‌فرستند امیدواریم دشمن همچنان از سپاه عصبانی بماند.

سعیدی کیا با بیان اینکه در سال ۹۷ به هر استان ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مناطق روستایی پرداخت شده است گفت: این وام برای این است که روستاها برای برنامه‌های در نظر گرفته شده شأن با اعلام به استانداری انجام دهند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص سابقه پرداخت تسهیلات اشتغال به مناطق روستایی گفت: از سال ۱۳۹۵ این بنیاد با کمک معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری در حمایت از طرح‌های متوسط اشتغالزایی روستایی، پرداخت این نوع تسهیلات را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای انجام این برنامه همکاری برای توسعه مشاغل متوسط روستایی تاکنون ۱۷۰۰ طرح مصوب به بانک سینا به عنوان بانک عامل معرفی شد.

سعیدی کیا تعداد طرح‌هایی که منجر به عقد قرارداد با بانک شد را ۱۱۵۰ طرح ذکر کرد و گفت: بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح تسهیلات به آنها پرداخت می‌شود و این کار در سطح کشور سه سال است تدوین شده و در این مدت ۱۷۰۰ به طرح هادی رسیده و انشااله از این طرح استفاده کنیم و سبب رونق تولید بشویم.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در این مراسم گفت: اقدامات بنیاد مستضعفان از اهداف اولیه انقلاب یعنی عدالت است.

وی اظها: کرد اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خدمات رسانی به مردم و بخصوص مستضعفان پس از انقلاب چشمگیر بوده است.

محسنی بندپی افزود: سپاه پاسداران فرزند این انقلاب بوده و در تحقق و پاسداری از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری سرآمد بوده است و بی‌شک خدمات سپاه در حوزه‌های سازندگی و پاسداشت خاک میهن عزیز اسلامی فراموش‌ناشدنی است.

استاندار تهران گفت: اگر امروز یکی از امن‌ترین کشورهای جهان هستیم، این مهم در گرو جانفشانی‌های پاسداران انقلاب بوده و خواهد بود که همه مردم قدردان این جانفشانی‌ها بوده و هستند و تمام قد برای دفاع از پاسداران سرافراز نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که امروز شاهد آن هستیم، در راستای تحقق یکی از اهداف اولیه انقلاب اسلامی یعنی عدالت است گفت: واگذاری ۳۰۰ فقره اسناد املاک بنیاد علوی از اقدامات ارزشمند و درازمدت برای یاری محرومان و توانمندی مستضعفان است که امیدواریم بتوانیم در بازآفرینی مناطق فرسوده شاهد اقدامات بنیادی از سوی بنیاد مستضعفان و همراهی سایر دستگاه‌ها باشیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار