۳۰ دی آخرین فرصت ثبت نام در بیست‌ و سومین دوره ازدواج دانشجویی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به نام‌نویسی بیش از ۱۶هزار زوج برای حضور در بیست‌وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، گفت: مهلت نام‌نویسی در این دوره سی‌ام دی‌ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مهدی غلامی‌مقدم با اشاره به نام‌نویسی بیش از ۱۶هزار زوج برای حضور در بیست‌وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، گفت: مهلت نام‌نویسی در این دوره سی‌ام دی‌ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان مزدوج، مهلت نام‌نویسی اولیه که پایان آذرماه بود به پایان دی‌ماه تغییر یافت، اما پس از این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به اینکه ورود کاروان‌های دانشجویان به مشهدمقدس از دهم دی‌ماه آغاز شده است، تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی امتحانات دانشگاه‌ها و تراکم کاروان‌های بهمن‌ماه، زوج‌های دانشجو هر چه سریعتر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان‌های تهران، اصفهان و یزد، بیشترین آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند، خاطرنشان کرد: زوج‌هایی که یکی از آنها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه ۹۸ باشد، امکان ثبت‌نام در بیست‌وسومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

غلامی‌مقدم ادامه داد: همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست‌ودوم ثبت‌نام کرده و تایید شده‌اند اما امکان حضور نداشته‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست‌ویکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت کتبی (از طریق نهاد رهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

بر پایه این گزارش، زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا پایان دی‌ماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار