۶ هزار بیکار به آمار بیکاران خوزستان در سال ۹۸ اضافه می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

۶ هزار بیکار به آمار بیکاران خوزستان در سال ۹۸ اضافه می‌شود

معاون طرح ۵۵۰ هزار هکتاری گفت: دولت بودجه‌ای برای آغاز فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در نظر نگرفته و با ادامه این روند ۶ هزار بیکار به آمار بیکاران خوزستان در سال ۹۸ افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد مطیعی، معاون طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بیان داشت: دولت بودجه‌ای برای آغاز فاز دوم در بودجه سال آینده در نظر نگرفته و با ادامه این روند ۶ هزار بیکار به آمار بیکاران خوزستان در سال ۹۸ افزوده می‌شود.

وی افزود: با ادامه این روند نمی‌توانیم نیرو‌های پیمانکاری را در سال جدید تمدید قرارداد کنیم و بخش عظیمی از کارکنان شرکت بیکار می‌شوند و حدود ۲۵۰ هزار هکتار از دشت‌های ۲۵ شهر خوزستان باید در فاز دوم این طرح آماده سازی شود که نیازمند ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

مطیعی بیان داشت: در فاز نخست طرح۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ۲۹۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان آماده سازی شد و به طور متوسط حدود ۶ هزار نفر به صورت مستقیم در این طرح مشغول به کار بودند.

معاون طرح ۵۵۰ هزار هکتاری عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر‌های بسیاری در فاز دوم طرح وجود دارد که فاقد کانال‌های آب اصلی هستند پیش بینی می‌شود کار اجرایی این فاز تا ۷ سال آینده به پایان برسد.

اخبار استان اخبار