‌استخدام بی‌ضابطه در شهرداری کوت‌عبدالله / چرا برای شهری کوچک ۱۰۰۰ پاکبان به کار گرفته‌اند؟

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استاندار خوزستان با انتقاد از استخدام‌های بی‌ضابطه و سفارشی در شهرداری کوت عبدالله گفت: این شهر برای امور شهری به ۴۰۰ پاکبان نیاز دارد ولی اکنون ۶۰۰ نفر مازاد در این شهرداری فعالیت می‌کند.

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: برای ساماندهی مسایل شهری نیاز به شفافیت و تبعیت از قانون داریم  و یکی از این مسایل موضوع استخدام ها است.

وی افزود: مطابق بررسی صورت گرفته برای مدیریت شهری شهر کوت عبدالله نیاز به 400 پاکبان داریم ولی اکنون نزدیک به یک هزار پاکبان در این شهرداری فعالیت دارد.

استاندار خوزستان از این استخدام بی‌ضابطه در امور شهری بیان داشت: این استخدام بی ضابطه سبب شده که شهرداری در پرداخت حقوق و مزایا به مشکل برخورد کند.

وی اظهار داشت: جذب نیرو مطابق قانون مستلزم اخذ مجوز و آزمون است و هر گونه جذب نیرو بدون ضابطه، با سفارش و یا از سوی مدیران ممنوع است.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: با رویه و شکل غطلی در مدیریت نیرو در شهرداری‌ها مواجه هستیم و نیروهای از سوی شهرداری جذب و حقوق از شهرداری می گیرند ولی در دستگاه دیگر مشغول هستند.

وی گفت: در دوره های قبل متاسفانه در شهرداری اهواز نیز این مسئله رخ داده و 60 نفر جذب شهرداری شدند و حقوق را شهرداری می دهد ولی در استانداری خوزستان مشغول هستند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: این رویه غلط باید اصلاح و متوقف شود. من جلوی این گونه رفتارهای غلط می ایستم.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار