آغاز امتحانات دانشگاه آزاد از ۱۲ تیرماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، زمان برگزاری امتحانات این دانشگاه برای تمامی ورودی‌ها از تاریخ ۱۲ تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بخشنامه ای پیش از این که توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی مشترک، اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی این دانشگاه ابلاغ شده، تعداد جلسات کلاس‌ها برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی ۱۶ هفته(جلسه) و برای دانشجویان گروه پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته(جلسه) خواهد بود.

در این بخشنامه آمده است با توجه به تاخیر در شروع کلاس‌های درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، واحدها و مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاس‌ها به منظور تکمیل تعداد جلسات تا قبل از امتحانات هستند.

در خصوص کلاس‌های مشترک ورودی‌های قبل ۹۹ با پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول نیز تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی‌های ۹۹ ملاک قرار می‌گیرد و بر اساس آن برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

پایان کلاس‌های رشته‌های غیرپزشکی این دانشگاه روز ۳ تیر ماه سال جاری و پایان کلاس‌های رشته‌های پزشکی نیز ۱۰ تیر ماه اعلام شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار