اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر ارمغان انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری پتروشیمی کارون

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: با انعقاد ۵ تفاهم نامه همکاری با شرکت‌های مختلف برای ۱۸۰ نیروی بومی به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا صدیقی زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون در حاشیه اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیاز‌های شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر در جمع خبرنگاران گفت: واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کار قرار دهند.

او افزود: در این نمایشگاه ۵ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های شیمی سازان پاسارگاد، پترو کیمیای آروین، یکه سازان آب و خاک، صنایع کنترل دقیق پارت، قلعه فن آوری مهتران زاگرس در زمینه‌های اسید سولفوریک ۹۸٪، پروژه EPC مبدل تانتالوم، ساخت ۲۰ هزار پالت چوبی، تعمیر و بازسازی برد‌های زیمنس، مهندسی معکوس و ساخت قطعات یدکی پمپ‌های مولتی استیج منعقد شد.

صدیقی‌زاده با بیان اینکه واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کار قرار دهند، اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها ۷۳ نفر از نیرو‌های بومی به طور مستقیم و ۱۱۷ نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود.

اخبار استان اخبار