مانور دانشگاه علمی کاربردی برای آشنایی دانشجویان با آزمون ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری مانور اجباری آزمون‌های متمرکز نیم سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از زمان برگزاری مانور اجباری آزمون‌های متمرکز نیم سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به نزدیک شدن شروع آزمون‌های متمرکز پایان ترم دانشجویان، مانور آزمایشی به منظور آشنایی دانشجویان با سامانه و نیز تأیید اطلاعات از ساعت ۱۱ صبح ۶ تیرماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۹ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌بایست برای تأیید مشخصات فردی و آزمونی خود با ورود به سامانه آزمون‌های متمرکز پایان ترم به آدرس‌های الکترونیکی https://examuast.ir و یا https://exam-uast.ir، در این مانور آزمون شرکت کنند.

محمدزاده افزود: در روز اول مانور حدود ۷۰ هزار دانشجو (۴۱ درصد دانشجویان) در این مانور شرکت کرده‌اند که انتظار می‌رود تا پایان روز چهارشنبه مابقی دانشجویان نیز به سامانه مربوطه وارد و نسبت به تأیید اطلاعات فردی، آزمونی و شرکت در نظرسنجی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: صرفاً، دانشجویان مشمول آزمون متمرکز باید در این مانور شرکت کنند. همچنین در صورت عدم شرکت این دسته از دانشجویان در مانور، امکان شرکت در امتحانات متمرکز برای ایشان فراهم نخواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون‌های متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۲ تیرماه در دو نوبت برگزار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار